ديک چني؛ امريکاي دوران اوباما ناامن تر خواهد بود
ناامن تر خواهد بود
معاون رياست جمهوري سابق امريکا با دفاع قاطع از طرح جنگ عليه تروريسم بوش اظهار داشت؛ رئيس جمهور باراک اوباما، امريکايي ها را در مقابل حملات آسيب پذير تر کرده است. ديک چني معاون جرج بوش رئيس جمهور سابق امريکا، در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبري سي ان ان که پرسيد آيا اوباما با کنار گذاشتن سياست هاي ضد ترور جرج بوش، امريکا را ناامن تر کرده است، گفت «بله.»
ادامه مطلب
+ نوشته شده در Tue 17 Mar 2009 ساعت 4:53 توسط تنویرگر
|